top of page
Writer's pictureRaluca Neagoe

Sensory delights, marca Bellissimo


As a proud taurus sun, puține lucruri mă încântă mai tare (în sezonul rece, mai ales) decât o lumânare care să schimbe complet atmosfera căminului. Și cum ne aflăm deja în luna cadourilor, articolul de astăzi poate funcționa ca un mic ghid în vederea ușurării procesului exhaustiv de căutare. Printre altele, am vorbit cu Diana și David despre prezervarea în condiții optime a lumânărilor, cât și despre cea mai recentă colecție, la care au lucrat cu multă pasiune și grijă (spoiler: it's holiday-themed).


Care e povestea brandului – cine l-a creat, de unde a pornit și ce anume și-a propus să ofere prin produsele pe care le realizează?


Suntem Diana și David, also known as DubluD. Împreună, suntem Bellissimo: un business la început de drum, născut în 2020 din dorința de a amprenta fiecare amintire și emoție cu experiențe senzoriale de durată. Cu o echipă formată din doi tineri, misiunea noastră este să creăm lumânări parfumate handmade din materiale de cea mai înaltă calitate, eco-friendly, non-toxice și sustenabile.


Fiecare zi era la fel: muncă, trafic, seriale, somn; simțeam că suntem captivi nu doar în apartamentul nostru mic, ci și într-un stil de viață pe care nu ni-l doream. Din asta a apărut ideea de a crea un ceva al nostru, de care să fim mândri, și așa a apărut Bellissimo.


Ne-a responsabilizat mult și ne-a ajutat să creștem, munca nu se termină niciodată; mereu e câte ceva de făcut, programul nostru 9-5 s-a transformat în 24/7. Ca să-ți iasă ceva bine, trebuie să-ți dai voie să greșești, iar noi am făcut multe astfel de experimente până să fim mulțumiți cu produsul final.


Brandul Bellissimo este copilul nostru și am ales să împărtășim cu voi experiența și drumul nostru. Suntem siguri că mulți dintre voi se vor regăsi în experiențele noastre, poate așa veți avea curajul să vă exprimați și să credeți în forțele voastre. Zilnic am învățat ceva nou: din greșeli, de la oamenii minunați pe care i-am întâlnit pe parcursul drumului, cum să primim feedback și cum să-l transformăm în ceva productiv. Am învățat că, orice ai face, calitatea și experiența finală pe care i le oferi clientului sunt cele mai importante valori. Pentru noi, oamenii care interacționează cu produsele noastre sunt cei mai importanți; ne dorim să le oferim maximul de calitate la un preț cât mai accesibil.



Cum se desfășoară procesul de creație al unei colecții de lumânări, ce research e în spate și ce pași sunt parcurși pentru a ajunge la rezultatul final? De exemplu, aș fi curioasă să știu cum se pot echilibra aromele în așa fel încât mirosul să nu fie prea dulceag (pe piață sunt o mulțime de astfel de produse) sau overpowering, dar totuși să fie suficient de pronunțat încât să schimbe atmosfera încăperii.


Munca de research este cea mai importantă din tot acest proces. Momentul în care ne hotărâm să lansăm o colecție nouă înseamnă câteva nopți nedormite și un brainstorming extenuant.


Începem prin a analiza feedback-ul pe care îl avem deja, primit de la târgurile la care participăm, și punem totul pe hârtie ca să ne dăm seama ce putem implementa. În funcție de aromele alese, gândim etichetele și cum ne-am dori să arate, apoi recipientele cele mai potrivite (care să fie și sustenabile, să poată fi refolosite). Când adunăm toate cele necesare, ne apucăm de producerea lor cu mult drag și spor.



Combinațiile de uleiuri, ca să îți răspundem la întrebarea foarte bine aleasă, se fac încă de la momentul în care alegem ce arome să avem. De asemenea, prin proprietățile ei extraordinare, ceara de soia ne permite să păstrăm tonurile aromelor astfel încât să nu fie nici prea dulci și nici prea puternice. Formula pe care o folosim, precum și aromele pe care le alegem (iar aici nu facem rabat de la calitate), formează această combinație care cu siguranță schimbă atmosfera încăperii. Mai mult decât atât, multă lume ne-a transmis că de cele mai multe ori doar desfac capacul lumânării și deja se bucură de mirosul lor, emanat în cameră fără a fi nevoie să o aprindă, ceea ce nu poate decât să ne bucure enorm.


Pentru cei care nu știu încă, avem lumânări realizate de echipa voastră on display la @Safiticumintigallery, dar cum s-ar putea orienta clienții pentru a achiziționa produsele în online – mai exact, cum și-ar putea da seama care este aroma potrivită pentru ei sau pentru cineva drag, dacă se află în imposibilitatea de a veni fizic să le miroasă? Cred că avem trust issues cu toții când vine vorba de a comanda parfumuri sau lumânări online, prin urmare ar fi util să aflăm cum anume am putea minimiza riscul de a fi dezamăgiți.






În primul rând, suntem extrem de recunoscători întregii echipe Să Fiți Cuminți. Sunt oameni extrem de cool, empatici, și am găsit aici susținerea de care aveam mare nevoie.


În al doilea rând, înțelegem că este greu să alegi parfumuri și să ai încredere că nu vei fi dezamăgit. În sprijinul minimizării riscurilor, am ales să dăm un nume fiecărei combinații de arome care să ofere tuturor un hint în legătură cu ce ar trebui să se aștepte de la produsul cumpărat, iar în descrierea fiecăreia se află toate aromele pe care le găsesc, începând cu notele de vârf și până la notele de bază. De exemplu acum, în prag de sărbători, avem lumânări cu aromă de Gingerbread – deja te gândești la copilărie, la turta dulce de care cu toții ne bucuram în perioada asta. Aceasta conține ca aromă principala scorțișoara, apoi vin aromele de vanilie, portocală, cuișoare.


În acest fel, încercăm să le dăm oamenilor toate detaliile pentru a face cea mai bună alegere, știind la ce să se aștepte.



Care ar fi greșelile comune pe care clienții le fac în ceea ce privește mentenanța lumânărilor și la ce anume ar trebui să fie atenți?


Având în vedere că noi folosim fitil de bumbac cerat și fitil de lemn, precum și ceară de soia naturală, întreținerea lumânărilor necesită ceva mai multă atenție. Greșeala comună și cea mai importantă este faptul că nu taie fitilul înainte de fiecare reaprindere – acest lucru este extrem de important, deoarece asigură o ardere uniformă și flacăra este mai mică, în așa fel încât să asigure emanarea mirosului în cele mai bune condiții. Așadar, vă rog, cine are lumânări acasă și citește asta, tăiați fitilul astfel încât sa aibă maxim 3 mm.


O alta greșeală este aceea că ard lumanarea prea mult sau prea puțin. Noi recomandăm ca fiecare ardere sa fie de minim o oră, maxim 4 ore. Dacă arde prea puțin, poate face efect de tunel, iar dacă arde prea mult nu este safe pentru utilizator. De asemenea, bine ar fi ca aceasta să nu fie stinsă cu apă sau să se se sufle direct în ea – ideal ar fi să le privați de oxigen.


Vă rugăm să fiți atenți: nu lăsați lumânările aprinse nesupravegheate.



În final, ce alte surprize ne mai pregătiți în viitorul apropiat?


În viitorul apropiat, intenționăm să producem in-house tot ce conține lumânarea – vrem să începem să confecționăm noi inclusiv recipientele din beton. De asemenea, intenționăm să facem cât mai multe colaborări cu artiști locali, pentru a ne susține reciproc pentru că știm ce înseamnă să fii la început de drum.


Cu această ocazie, vrem să anunțăm în premieră și planul nostru de a crea ateliere interactive, prin care oamenii să fie introduși în lumea magică a „lumânăritului” și să creeze o lumânare de la 0, trecând prin toate etapele – asistați, desigur, de către noi.

162 views0 comments

Recent Posts

See All

Comments


Thanks for submitting!

bottom of page