top of page

Sensory delights, marca Bellissimo


As a proud taurus sun, puține lucruri mă încântă mai tare (în sezonul rece, mai ales) decât o lumânare care să schimbe complet atmosfera căminului. Și cum ne aflăm deja în luna cadourilor, articolul de astăzi poate funcționa ca un mic ghid în vederea ușurării procesului exhaustiv de căutare. Printre altele, am vorbit cu Diana și David despre prezervarea în condiții optime a lumânărilor, cât și despre cea mai recentă colecție, la care au lucrat cu multă pasiune și grijă (spoiler: it's holiday-themed).


Care e povestea brandului – cine l-a creat, de unde a pornit și ce anume și-a propus să ofere prin produsele pe care le realizează?


Suntem Diana și David, also known as DubluD. Împreună, suntem Bellissimo: un business la început de drum, născut în 2020 din dorința de a amprenta fiecare amintire și emoție cu experiențe senzoriale de durată. Cu o echipă formată din doi tineri, misiunea noastră este să creăm lumânări parfumate handmade din materiale de cea mai înaltă calitate, eco-friendly, non-toxice și sustenabile.


Diana & David, creative founders of Bellissimo. Photo credits: Diana

Fiecare zi era la fel: muncă, trafic, seriale, somn; simțeam că suntem captivi nu doar în apartamentul nostru mic, ci și într-un stil de viață pe care nu ni-l doream. Din asta a apărut ideea de a crea un ceva al nostru, de care să fim mândri, și așa a apărut Bellissimo.


Ne-a responsabilizat mult și ne-a ajutat să creștem, munca nu se termină niciodată; mereu e câte ceva de făcut, programul nostru 9-5 s-a transformat în 24/7. Ca să-ți iasă ceva bine, trebuie să-ți dai voie să greșești, iar noi am făcut multe astfel de experimente până să fim mulțumiți cu produsul final.


Brandul Bellissimo este copilul nostru și am ales să împărtășim cu voi experiența și drumul nostru. Suntem siguri că mulți dintre voi se vor regăsi în experiențele noastre, poate așa veți avea curajul să vă exprimați și să credeți în forțele voastre. Zilnic am învățat ceva nou: din greșeli, de la oamenii minunați pe care i-am întâlnit pe parcursul drumului, cum să primim feedback și cum să-l transformăm în ceva productiv. Am învățat că, orice ai face, calitatea și experiența finală pe care i le oferi clientului sunt cele mai importante valori. Pentru noi, oamenii care interacționează cu produsele noastre sunt cei mai importanți; ne dorim să le oferim maximul de calitate la un preț cât mai accesibil.



Cum se desfășoară procesul de creație al unei colecții de lumânări, ce research e în spate și ce pași sunt parcurși pentru a ajunge la rezultatul final? De exemplu, aș fi curioasă să știu cum se pot echilibra aromele în așa fel încât mirosul să nu fie prea dulceag (pe piață sunt o mulțime de astfel de produse) sau overpowering, dar totuși să fie suficient de pronunțat încât să schimbe atmosfera încăperii.


Munca de research este cea mai importantă din tot acest proces. Momentul în care ne hotărâm să lansăm o colecție nouă înseamnă câteva nopți nedormite și un brainstorming extenuant.


Începem prin a analiza feedback-ul pe care îl avem deja, primit de la târgurile la care participăm, și punem totul pe hârtie ca să ne dăm seama ce putem implementa. În funcție de aromele alese, gândim etichetele și cum ne-am dori să arate, apoi recipientele cele mai potrivite (care să fie și sustenabile, să poată fi refolosite). Când adunăm toate cele necesare, ne apucăm de producerea lor cu mult drag și spor.